Пошук

Вхід на сайт

Календар

«  Апрель 2022  »
ВсПнВтСрЧтПтСб
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Архів записів

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Друзі сайту

Понедельник, 04.07.2022, 03:22
Вітаю Вас Guest
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

МУЗЕЙ ПРОПАГАНДИ


14:53
Бомбардувальник Ту-4

Крадіжки і копіювання, як частина розвитку авіації СРСР, на прикладі бомбардувальника Ту-4

Уже не новина, що росія намагається повернути велич Радянського Союзу. Однак ця велич у багатьох сферах була сформована за допомогою крадіжок і копіювань. Наприклад, найбільш відомий радянський плагіат в авіаційній галузі – це створення бомбардувальника Ту-4 на основі американського боїнга В-29 з поршневими двигунами. Сьогодні ми розповімо, яким чином це сталося.

СРСР зберігав нейтралітет у війні проти Японії до серпня 1945 року, тож протягом фактично усієї Дсв літаки, які, воюючи в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, розбивались чи робили вимушені посадки на радянській території, були конфісковані. Таким чином лише протягом 1944 року до совітів потрапили 3 стратегічні бомбардувальники В-29, що належали США, які на той час були союзниками СРСР.

Влада Сполучених Штатів вимагала повернути літаки та їхні екіпажі, однак Радянський Союз інтернував їх, скориставшись власним нейтралітетом. Людей розмістили у спеціальному таборі для військовополонених пілотів, звідки НКВС організували їм втечу в січні 1945 року.

Самі ж бомбардувальники перевезли до Москви, де їх передали конструкторському бюро Туполєва. Сталін наказав керівнику бюро – авіаконструктору Андрію Туполєву – створити точну копію боїнга В-29. Варто зазначити, що Туполєв уже встиг відчути “принади” комуністичної репресивної машини. Ще в 30-х роках чоловіка заарештували за шкідництво і заслали в табори, щоправда, під час війни звільнили. Подібна доля спіткала і багатьох його колег.

Тож працівники конструкторського бюро справді взялись за створення точної копії, щоб знову не потрапити в неласку до партії. Один із боїнгів повністю розібрали, другий – лишили, щоб мати готову модель, а третій – відправили на полігон для навчальних польотів. Створення першої копії бомбардувальника тривало понад два роки. До США відправили радянських агентів, щоб дістати усе, що стосувалось В-29: деталі, плани, шини або інформацію. Частину деталей змінили відповідно до можливостей радянського виробництва.

Радянським конструкторам вдалося скопіювати фактично усе, включно з проблемами, які не змогли розв’язати американські інженери під час розробки В-29. Зокрема, лишились труднощі із роботою регулятора пропелера, центральною системою оборони, шасі, видимістю лобового скла та ін.

Перший бомбардувальник, який назвали Ту-4, презентували на параді до Дня авіації у 1947 році. Однак дієздатну модель, на основі якої налагодили масове виробництво, створили лише через два роки.

До 1960-х років Ту-4 були на озброєнні у радянської армії, але їх жодного разу не випробовували у справжніх боях. Хоча можна припустити, що у цих радянських бомбардувальників було б вкрай мало шансів проти західних країн. Адже поки СРСР займався копіюванням, військова авіація США і Європи почала використовувати реактивні двигуни замість поршневих, що зробило їхні літаки суттєво боєздатнішими.

На зображенні може бути: літальний апарат та на відкритому повітрі

Перегляньте статистику

Просувати допис

99

Переглядів: 33 | Додав: sendu | Рейтинг: 0.0/0