Пошук

Вхід на сайт

Календар

«  Август 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Статистика


Онлайн всего: 4
Гостей: 4
Пользователей: 0

Друзі сайту

Четверг, 21.11.2024, 20:11
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

МУЗЕЙ ПРОПАГАНДИ


11:43
Відкриття виставки "Гостра зброя плакату" Володимира Івановича Карвасарного

21 липня в виставковій залі музею відбулось відкриття виставки "Гостра зброя плакату" Володимира Івановича Карвасарного. На огляд представлено 23 графічні плакати з фондової колекції Хмельницького обласного художнього музею.

Чудово пройшло спілкування з художником, який розповів про свій творчий шлях та особливості плакатного мистецтва, поділився планами на майбутнє.

З підслуханого: ".....Плакат вважають досить молодим видом графічного мистецтва. Бурхливий розвиток плакату припадає саме на кінець ХІХ – початок ХХ ст.. Цей художній феномен реалізовував себе у широкому просторі нових художніх стилів та напрямків протягом усього ХХ століття та й сьогодні.

Плакат є одним з найдавніших засобів привернення уваги. Це своєрідне повідомлення для людини, і розглядається воно, як інформативний, психологічний і комерційний інструмент, залежно від того, які цілі переслідуються.

В ідеалі плакат має бути досить великого розміру, щоб добре сприймався на відстані. Сьогодні в плакатах часто використовують фотографію, як варіант в поєднанні з малюнком та живописом.
Плакат можна об’єднати в три групи:
• Шрифтовий плакат;
• Поєднання шрифтового і графічного зображення;
• Графічний.
Другий вид - найбільш розповсюджений.

Серед різноманіття плакатів можна відокремити декілька його видів:
• Пропагандиський, який поділяється на агітаційний та політичний;
• Рекламний;
• Соціальний;
• Культурологічний;
• Навчально-інструктивний.
ПРОПАГАНДИСЬКИЙ - такий вид, який спрямований на поширення інформації з метою керування суспільними поглядами, інтересами та впливати та мислення і дії людей;
РЕКЛАМНИЙ – тобто видовищний та комерційний. Спрямований на донесення інформації та комерційні прибутки.
СОЦІАЛЬНИЙ плакат відповідає соціальним замовленням суспільства. Він пропагує базові соціальні цінності. Наприклад «здоров’я нації», «демографічне питання», профілактика захворювань.
КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ плакат відображає питання пов’язані з самовизначенням нації, історичної спадщини, історико-культурними пам’ятками. Він формує позитивний образ майбутнього, сприяє культурному та духовному росту покоління.
НАВЧАЛЬНИЙ плакат пропагує певні знання, методи праці, певні правила.

Найбільшою популярністю плакат користувався в ХХ столітті, сьогодні цей вид мистецтва помилково вважають дещо непопулярним. Але саме завдяки таким небайдужим митцям, як Володимир Іванович Карвасарний відбувається не лише популяризація цього виду мистецтва, але й розвивається новий напрямок : «СУЧАСНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ПЛАКАТ»....".

Нагадуємо, що виставка працює до 12 серпня.
Тел.: 0689025875; 4-14-74

 

Переглядів: 200 | Додав: sendu | Рейтинг: 0.0/0